Její věta „Já nemusím, já už ho vidím“ se každé Vánoce vrací na české obrazovky a již brzy se znovu objeví. Reklama na Kofolu s malou holčičkou, která uviděla zlaté prasátko, se stala legendou. Dnes je Sandra Flemrová dospělá žena se zajímavým životem mimo svět kamer. Nyní udělala s pomocí sociálních sítí velký krok.
Z natáčení si pamatuje hlavně koulovačku
Sandra Flemrová se do reklamy na Kofolu dostala jako tříletá holčička díky své mamince, která ji přihlásila na casting. Filmaři ji tehdy vybrali zhruba ze tří set dětí, natáčelo se u Mladé Boleslavi, a ačkoliv reklama působí zimně, sníh byl umělý.
Z natáčení si jako malá zapamatovala hlavně radost po práci. „Pamatuji si jen pár záblesků, jako například koulovačku se štábem,“ popsala v rozhovoru pro Kofolu. Obzvlášť silný dojem v ní zanechalo i setkání s divočákem, který se ve spotu objevil. Prasátko jménem Pepa bylo skutečné a vycvičené. „Zjistila jsem pak, že je to takzvaný gaučák – doma vychované prase,“ dodala.
Ikonickou větu prý řekla ve chvíli, kdy už byla unavená a brečela. Maminka tehdy navrhla, aby kolegyně Klárka vzala čertovskou masku a vylekala ji ze zákulisí. Když Sandra leknutím vykřikla, kameraman zachytil autentický moment, který vešel do historie.
Popularita rostla, ale rodina zůstala při zemi
Reklama se poprvé odvysílala v roce 2003 a od té doby ji televize pravidelně vrací do vysílání každý prosinec. Sandra tehdy chodila do školky, ale brzy začala chápat, že ji lidé poznávají. „Děti běhaly po chodbě a volaly ‚Já už ho vidím‘. Bylo to spíš legrační než nepříjemné,“ řekla v pořadu Zpátky do minulosti.
Zájem médií ale rodinu donutil stáhnout se do soukromí. „Novináři občas přijeli i do školy bez ohlášení. Tak jsme to raději zastavili,“ vzpomíná Sandra Flemrová. Zkusila se ještě přihlásit na pár castingů, ale úspěch se neopakoval. „Nevzali mě. Asi jsem byla moc spojená s Kofolou,“ dodala s úsměvem.
Za roli v reklamě dostala jednorázovou odměnu zhruba 25 tisíc korun. „Další honoráře už nikdy nepřišly. Byla to jednorázová částka, ale ničeho nelituju. Myslím, že všichni byli spokojení,“ uvedla.
Dnes pomáhá lidem a o návratu by přemýšlela
Sandra se nikdy nedala na herectví. Vystudovala obor zubní technik a dnes pracuje jako zubní sestra v soukromé ordinaci v Plzni. Zkušenost před kamerou jí ale prý pomohla v tom, jak se vyrovnat s pozorností okolí. „Nevím, jestli mi reklama změnila život, protože jiný život vlastně neznám. Vyrůstala jsem s tím, že existuje,“ říká.
Před kameru se vrátila po dvaceti letech v roce 2022, kdy se objevila v kampani Cirkulka podporující návrat vratných lahví. Pokud by někdy vzniklo pokračování legendárního spotu, znovu by do toho šla. „Rozhodně ano. Kdyby to bylo hezké a mělo smysl, ráda bych se vrátila,“ uvedla.
Otevřela se na sociální síti
Nyní se Sandra Flemrová otevřela svým přátelům, známým i sledujícím s něčím, co v sobě dlouhou dobu držela v tajnosti. Hned v úvodu se svěří, že pro ni nebylo jednoduché video natočit. „Cítím, že je správný čas být upřímná, a hlavně sama k sobě.“ Dodala, že je hodně otevřený člověk, ale z jednoho důvodu se na Vánoce hodně uzavírá. A ohledně důvodu se rozhodla teď promluvit a jak sama řekla, přestat utíkat před svým vlastním divočákem.
„Důvod, proč tohle video natáčím je, že už delší dobu ve svém životě cítím náklonost k ženám. Dlouho jsem to v sobě potlačovala, nechtěla jsem si to přiznat a částečně to přehlížela. Ale těm dnům je konec. Chci žít v pravdě, svobodně a prostě tak, jak to cítím.“
Upřímné okénko, které má povzbudit ostatní
Pak také dodala, že si mnozí řeknou, že je to její věc. S tím souhlasí, ale zároveň dodává: „Období Vánoc se mě mediálně úzce dotýká a obecně je to pro mě období tlaku a chaosu. A právě proto jsem se rozhodla pustit to ven.“
Na konci videa ještě zmíní hlavní poselství, a to, že chtěla dodat odvahu i dalším, kteří to v sobě dusí, potlačují nebo se před okolím skrývají. A pokud právě ty sleduješ tohle video, buď především sám sebou.“ Okamžitě se jí v komentářích dostalo podpory.





