Česko-slovenská verze kontroverzní seznamky Naked Attraction na ÓČKU se stala fenoménem podzimu. Prvních pět epizod vidělo už přes tři čtvrtě milionu diváků a stanice hlásí rekordní čísla ve všech klíčových skupinách. Nahá seznamka boří mýty.
Tři čtvrtě milionu diváků a rekordní podíl
Když se ÓČKO rozhodlo odvysílat česko-slovenskou adaptaci pořadu Naked Attraction, mnozí kroutili hlavou. Dnes je jasné, že sázka na otevřenost a odvahu vyšla.
Prvních pět epizod sledovalo 718 tisíc unikátních diváků starších 18 let. Každý premiérový díl měl v průměru 122 tisíc diváků ve věku 18-69 let, což představuje 8,09% podíl na sledovanosti v daném čase.
Pro stanici, která běžně cílí na mladší publikum, jde o mimořádný úspěch. U skupiny 25-44 let se pořad dostal až na 17,49% share a stal se první volbou večera. Navíc přitáhl čtrnáctkrát více diváků než zahraniční epizody, které běžely ve stejném čase.
„Navzdory některým komentářům o zábavě pro dno společnosti se ukázalo, že Naked sledují lidé vzdělaní a s nadstandardní životní úrovní,“ uvedl programový ředitel Óčka Alexandr Guha. Podle dat stanice má 23 % diváků vysokoškolské vzdělání a 24 % spadá do socioekonomické třídy AB, tedy mezi domácnosti s vyššími příjmy a vzděláním.
Silné příběhy i odvaha být sám sebou
Ačkoli je Naked Attraction často vnímaný jako šokující show, lokální verze překvapila svou lidskostí. V prvních pěti epizodách se objevily příběhy, které diváky zasáhly víc než nahota.
Byla tu například Mirka, která po životní ztrátě našla v řezníkovi Martinovi novou naději. Nebo Matěj, který se po své první účasti vrátil, aby spojil romantiku s BDSM experimentem.
Silnou odezvu měla také gay epizoda, která otevřela pohled na seznamování mezi muži. A výsledný pár spolu zůstal i půl roku po natáčení.
Každou epizodu doprovází podcast s moderátorem Vítkem Zachem, kde se rozebírají kontroverzní témata, která rezonují společností. Díky tomu pořad získává další rozměr – propojuje zábavu s reflexí společnosti.
Svůj lví podíl na úspěšnosti celé show má však i moderátorka Monika Timková, která dokáže s lehkostí a nenuceností komentovat dění i navádět účastníky správným směrem.
Edukace i druhá šance pro soutěžící
Producenti pořadu se rozhodli jít dál než jen po efektu nahých těl. Součástí vysílání jsou edukativní animace vycházející z vědeckých studií, které bourají mýty o lidském těle a se*ualitě. Zabývají se například tématy jako mužské piercingy, rozmanitost ženské anatomie nebo rozdíly mezi tzv. growery a showery.
Diváci si oblíbili i doprovodný formát OneBlade Naked: Druhá šance, který vznikl ve spolupráci se značkou Philips. Účastníci, kteří nenašli lásku v hlavní show, tu dostávají novou příležitost. A někteří ji prý využili naplno.
Nahota, která baví i vzdělává
Do konce roku se chystá dalších pět premiérových dílů a dvě best of epizody. V roce 2026 pak ÓČKO plánuje odvysílat deset nových dílů. Stanice tak potvrzuje, že odvaha, autenticita a otevřenost mají na českých obrazovkách své místo.
Premiéry Naked Attraction CZ & SK běží každou středu ve 22:00 na ÓČKU, zároveň jsou dostupné na platformách prima+ a JOJ play.
Zdroj: Óčko TV, Naked Attraction, zdroj dat: ATO – Nielsen Admosphere, živě+TS0-3, datum výpočtu: 10. 11. 2025





